Regulament general
Data concursului: 03.03.2012
Locul concursului: Casa de Cultura a Sindicatelor - Satu Mare – Romania
Taxa de participare: 15lei/dansator/categorie ce se va achita in data de 03.03.2012 la intrunirea coreografilor ce va avea loc la Casa de Cultura a Sindicatelor
Data limita de inscriere: 19.02.2012
Bilet de intrare la concurs: 10lei (biletele se vor putea achizitiona la fata locului in zilele respective, cu 30 de min inainte de inceperea concursului)
Premii: - toti participantii vor primi diploma
- castigatorii fiecarei categorii, vor primi cupe si premii (premiile vor fi in valoare de 800 euro)
Juriul: va avea in componenta membrii nationali si internationali.
De stiut – pentru toti:
- concurentii si coreografii (1 coreograf sau coordonator/echipa) vor avea intrare gratuita pe baza bratarilor ce se vor primi la inscriere
- juriul va fi compus din dansatori internationali
- transportul, cazarea si masa participantilor vor fi suportate de acestea.
- buna desfasurare a concursului va fi asigurata de paza
- organizatorii asigura asistenta medical ape perioada concursului
- organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele accidente survenite in timpul competitiei, daca acesta nu este cauzata de un factor organizatoric, acesta intrand in sarcina coordonatorilor/coreografilor
- consumul bauturilor alcoolice in perioada concursului duce la descalificarea trupei
- trupa trebuie sa fie insotita de un coreograf, coordonator sau sa aiba un reprezentant care va tine legatura cu organizatorii pentru o buna si cursiva desfasurare a concursului
- nu este admis inscriptionarea numelor trupelor pe costumatie, banner,decor,accesorii, precum nici introducerea numelui trupei in mixaj sau orice alta metoda, in timpul concursului – acesta duce la descalificarea trupei. Trupele, in timpul evolutiei pe scena sunt anonimi, identificandu-se doar prin numarul codului.
- este interzis a se folosi piese care instiga la revolta, ura, rasism, discriminare, violenta precum si scene obscene
- se pot folosi accesorii in coregrafii, doar sa nu produca distrugeri in sala (apa, foc,etc.) si sa se pastreze curatenia pe portiunea de dans (si in sala) pentru a nu impiedica evolutia urmatoarei trupe
- la categoria hip hop, reprezentantii trupelor sunt sfatuiti sa aiba asupra lor 2 CD-uri cu mixajele trupelor (1 pentru DJ si 1 pentru rezerva)
- concursul se va desfasura doar la lumina alba (intuneric, efecte de lumini, fum,etc. nu vor fi asigurate)
Momentele subiectului ☺ :
A. - EXPOZITIUNEA
☻– se va trimite prin email invitatia, regulamentul concursului, fisa de inscriere si fisa optiunilor. Acestea sunt rugati sa completeze fisa de inscriere si sa-l trimita inapoi organizatorilor. Organizatorii vor da un numar cod trupei (numar cod dupa care se va face intrarea pe scena, in ordinea crescatoare) si vor trimite fisa de inscriere cu numarul codului participantilor. In acest moment trupa este inscrisa la concurs.
☻ - fisele de inscriere vor contine o declaratie referitoare la starea de sanatate a concurentilor si la varsta acestora, declaratie ce va fi semnata de coordonatorii sau coreografii echipelor. Coreografii sunt rugati sa aiba asupra lor copiile sau originalul actelor de identitate a dansatorilor (certificatul de nastere sau cartea de identitate), care vor fi solicitate de organizatori in momentul in care se afla castigatorii, inainte de premiere. Daca aceste date nu corespund cu cele mentionate in fisele de inscriere, trupa va fi descalificata, urmand ca trupa urmatoare sa ii ieie locul (ex.: cel de pe locul II devine locul I).
☻ - pentru a nu avea probleme de gen “organizatorii au schimbat datele de pe fisele de inscriere”, rugam coordonatorii sa listeze fisa de inscriere , intreg completat, inclusiv codul si sa o aduca la concurs, unde, in fata organizatorilor vor semna fisa de inscriere si o vor preda acestora.
B. – INTRIGA
☻ - la intrunirea reprezentantilor trupelor, se va preda fisa de inscriere, se va achita taxa de participare si reprezentantii vor primii codul trupei, respectiv bratarile de identificare
☻ - la aceasta intrunire, organizatorii asteapta cu interes propunerile, observatiile si nemultumirile participantilor pentru a fi discutate si cat posibil solutionate pentru o colaborare fructuoasa in viitor
C. – DESFASURAREA ACTIUNII
☻– trupele vor intra in concurs, in ordinea crescatoare a codurilor. Rugam coordonatorii sa pregateasca din timp trupele pentru evolutia scenica pentru a avea o desfasurare cursive a spectacolului-concurs
☻ - de asemenea rugam coordonatorii la intelegere si colaborare in privinta vestiarelor si a ocuparii locurilor in sala a concurentilor (vor fi delimitate niste locuri pentru spectatori, unde rugam concurentii sa nu se aseze).
D. - PUNCTUL CULMINANT
☻ - la premiere se vor anunta cele 3 locuri (III,II si I) la fiecare categorie si sunt invitati in scena acestea. Restul trupelor sunt asteptati sa ridice diplomele dupa gala de premiere.
E. - DEZNODAMANTUL
☻ - orice reclamatii, nelamuriri, sfaturi, discutii, sugestii sunt asteptate in urma premierei, la o mini intalnire a coordonatorilor cu juriul respective organizatorii.
Program “aproximativ”:
- 03.03.2012 – sambata – ora 10:00 - intrunirea coreografilor
- ora 11:00 - concurs sectiunea hip hop solo, duo
- ora 17:00 - concurs sectiunea hip hop crews
- ora 22:00 – gala de premiere.
Informatii:
Greti Bandula – tel. 0745.870.344
email: bgm_parrotes@yahoo.com sau crazy_dancers2005@yahoo.com
id: bgm_parrotes sau crazy_dancers2005
site: www.crazydancers2005.blogspot.com
!!!!! Important: rugam toti antrenorii, coreografii, reprezentantii trupelor, coordonatorii sa consulte cu mare atentie acest regulament. Abaterile de la regulament duc la descalificarea trupelor. !!!!
Regulament HIP HOP
1. Sectiunea hip hop solo:
Categorii: A. Fete: - sub 7 ani (7 ani neimpliniti pana la data concursului)
- 7-11 ani
- 12-17 ani
- peste 18 ani (inclusiv 18 ani)
B. Baieti: - sub 7 ani (7 ani neimpliniti pana la data concursului)
- 7-11 ani
- 12-17 ani
- peste 18 ani (inclusiv 18 ani)
!!!Categoriile de varsta au ca reper data (ziua, luna, anul) concursului!!!
- concurentii vor intra in concurs astfel:
- I parte: vor fi impartiti pe serii de 20 de dansatori (in functie de nr participantilor) care vor dansa in grup timp de 1 minut
- a II-a parte: 5 cate 5 vor iesi in fata (dupa numarul codului, in ordine crescatoare) si vor dansa timp de 1 minut pe piesele date de DJ
- a III-a parte: vor dansa toti (cei 20 din serie) in grup timp de 1 minut. Urmeaza restul seriilor.
- a IV-a parte: vor fi selectati de juriu finalistii - 10 concurenti (in functie de nr participantilor) care vor dansa 1 cate 1 timp de 1 minut pe piese puse de DJ.
- aV-a parte: vor dansa toti finalisti in grup 1 minut.
2. Sectiunea hip hop duo:
Categorii: - sub 7 ani (7 ani neimpliniti pana la data concursului)
- 7-11 ani
- 12-17 ani
- peste 18 ani (inclusiv 18 ani)
!!!Categoriile de varsta au ca reper data (ziua, luna, anul) concursului!!!
- concurentii vor intra in concurs astfel:
- I parte: vor fi impartiti pe serii de cate 9 perechi (in functie de nr participantilor) care vor dansa in grup timp de 1 minut
- a II-a parte: 3 cate 3 vor iesi in fata (dupa numarul codului, in ordine crescatoare) si vor dansa timp de 1 minut pe piesele date de DJ
- a III-a parte: vor dansa toti (cele 9 perechi din serie) in grup timp de 1 minut
- a IV-a parte: vor fi selectati de juriu finalistii - 10 perechi (in functie de nr participantilor) care vor dansa separat timp de 1 minut pe piese puse de DJ.
- a V-a parte: vor dansa toate perechile finaliste in grup 1 minut.
- perechile vor intra in concurs dupa numarul codului in ordine crescatoare
- 1 dansator nu are voie sa danseze de mai multe ori intr-o categorie (deci 1 dansator participa la max 1 duo)
3. Sectiunea hip hop crew:
- categoria de varsta: A. – sub 11 ani (inclusiv 11 ani)
B. – 12-17 ani (de la 12 ani impliniti)
C. – peste 18 ani (inclusiv 18 ani)
!!!Categoriile de varsta au ca reper data (ziua, luna, anul) concursului!!!
!!! Sunt admise max 2 pers/trupa mai mici de varsta categoriei din care face parte trupe.
!!! Nu este admis prezenta in trupa a nici unui dansator mai mare de varsta categoriei din care face parte trupa.
!!! Este interzis ca 1 dansator sa danseze in mai multe trupe dintr-o categorie (A,B,C).
!!! Numarul dansatorilor din crew: minimi 5 persoane.
!!! Durata mixajului: maxim 3 minute, depasirea duratei cu mai mult de 5 secunde duce la descalificarea trupei.
4. Sectiunea hip hop crew - battle:
La aceasta sectiune trupele care se vor inscrie va trebui sa aiba in formula minim 2 pers de 11 si/sau sub 11 ani, minim 2 pers cu varsta intre 12-17 ani si minim 2 pers cu varsta de 18 si/sau peste 18 ani.
Numarul minim deci este de 6 dansatori si nr maxim de 12.
Trupele se vor duela timp de 7 minute pe piese puse de DJ.
Perechile se vor forma prin extragere la sort la inceputul sectiunii hip hop crew battle.
Concursul se va desfasura astfel:
- eliminari la fiecare pereche de trupe
- trupele castigatoare ale battle-urilor reiau tragerea la sort si continua pe acelasi sistem.
Generalitati:
- in timpul battle-lului concurentii nu au voie sa se atinga
- este interzisa si se pedepseste cu descalificare pe loc a trupei, a urmatoarelor: agresivitatea, miscarile obscene si lipsa de respect dintre trupe.
Jurizarea concursului de hip hop solo, duo, crew, battle:
Elemente de ce vor tine cont membrii juriului, respective aspecte care vor fi punctate respectiv depunctate:
1. Tehnica:
- gradul de dificultate a miscarilor
- claritatea miscarilor
2. Coreografia:
- originalitate
- creativitate
- modul in care coregrafia se potriveste cu mixajul
- asezarea in spatiul de dans
- schimbari de locuri
3. Mod de expunere:
- expresivitate
- sincron
- ritmicitate
- spectaculozitate
- dinamism
- mimica fetei
4. Mixajul: - caracter hip hop
5. Costumatia: - caracter hip hop
Sunt depunctate:
- cantatul (imitarea) permanent in timpul dansului
- mestecarea gumei in timpul dansului
- costumatiile fara caracter-stil hip hop
- aparitia elementelor de balet, gimnastica, dans de societate, dans etnic sau traditional, etc. (incercati sa pastrati stilul hip hop si in dans pe tot parcursul coreografiei, chiar daca mai apar si alte stiluri de muzica, decat cel hip hop, in mixaj pentru a “nuanta” tematica coregrafica)
- sunt admise elemente de break dar nu in numar exagerat.
Regulament - sectiunea “surpriza” – GRAFFITI
Trupele care doresc sa participe la aceasta sectiune au de facut 1 desen graffiti/trupa pe o coala de dimensiunea A3, pe care o vom expune pe un panou in incinta salii de sport. Desenele trebuie sa fie facute manual si pot reprezenta orice cu exceptia numelui trupei de la care provine, respectiv lucruri obscene. Desenul trupei castigatoare va fi onorat cu o mica atentie.