DE AFARĂ: Ace Deuce – What Do You See? The Block Star! (2004)


 ''What Do You See? The Block Star!'' a fost lansat în anul 2004, prin AD Money Treez Produtions.

Tracklist

1
I'm About Money $
2
What Do You See? The Block Star!
Featuring – Chamillionaire
3
Candy Land
Featuring – K-Lee , Woodwill
4
Panties Off
5
Ice Money
Featuring, Producer, Mixed By, Engineer – Sean Blaze
6
Ghetto Love
7
What's Gangsta
8
Who?
Featuring – Mr. Serv On
9
On The Low
Featuring – Woodwill
10
Fake Friends
11
Uh-Huh
12
5 Minutes
13
All I Need

Producer – Ace Deuce
14
PI'N
Featuring – Woodwill
15
Get Up 2 Come Up
Featuring, Producer, Mixed By, Engineer – E-Rock
16
Where I'm From
Featuring, Producer, Mixed By, Engineer – Def Jam Blaster

 

HipHopDinRomania

Blogger din 2008. Restul nu contează. https://hiphopdinromania.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu

Ce parere ai? Trimite un comment!

Mai nouă Mai veche