Molie este un brand autohton de
streetwear care vizează oamenii ce-și transportă arta în rucsac, muzica de suflet în căști și
peisajul urban pe tricouri. Procesul de creație Molie duce
conceptul de handmade la un alt nivel; fiecare
tricou, bluză și căciulă poartă o amprentă unică, de la site serigrafice scoase
din propriul „cuptor”, la imprimarea manuală pe fiecare tricou, la coaserea
individuală a etichetelor și până la ambalarea personalizată a produsului
finit. Filosofia Molie se oglindește în
sintagma The Dark Side of a Butterfly
(„Partea întunecată a unui fluture”) și se află la granița dintre
bunătate și decepție, optimism și realism sau lumină și întuneric, așa cum este
și sufletul visătorului urban.
Dragoș Ștefan (aka Brain Potion) ilustrează
îmbrăcămintea destinată bărbaților și semnează toate materialele grafice din
cadrul proiectului. Imortalizează colecțiile Molie în
lookbook-uri inedite, sub formă de fotografii și videoclipuri. Mai mult decât
atât, transpune vibrațiile orașului în coloane sonore pentru fiecare proiect
video de prezentare Molie. Fiecare cutie
de packaging este însuflețită cu spray, marker sau logo din lemn vopsit, toate
realizate manual.
Elena Diana Răduț se află în
spatele întregului proces de imprimare serigrafică a produselor. După ce dă
viața fiecărui tricou în parte prin imprimare manuală, coase cu grijă fiecare
etichetă și se ocupă, cu suflet, de ultimele retușuri. Nu în ultimul rând,
Elenei îi aparțin design-urile destinate sexului frumos marca Molie.
Descoperă prima colecție pe pagina oficială de Facebook
Molie și în lookbook-ul video mai jos și Come to the Dark Side of a Butterfly.